poniedziałek, 21 lipca 2014

ROZDZIAŁ 5

*stolik Jenny i Bradleya*
-Skarbie, naprawdę przepraszam, że mogłem być tylko jeden dzień. - pocałował ją w policzek
- Nic nie szkodzi. - jej wzrok utkwił w pustej szklance
- Muszę już iść. - podniósł się z miejsca Brad
- Do zobaczenia. - powiedziała dziewczyna nie odrywając wzroku od szklanki
- Kocham Cię ! - powiedział i wyszedł
Jenna odczekała kilka minut i poszła za nim. Widziała, że nie musi dokładnie go śledzić bo przecież idzie koło fontanny. Po 10 minutach była ( właściwie to byli) na miejscu. Hiszpan siedział na ławce i czekał na osobę, z którą się umówił, nie zdawał sobie sprawy z tego , że panna Hamilton stała za drzewem i uważnie mu się przyglądała.
- Heeeej! Bradley ! - krzyknęła jakaś dziewczyna i zaczęła machać chłopakowi, było za daleko, żeby Jenna mogła zobaczyć kto to jest. Wystarczyło, że dziewczyna podeszła bliżej..
Poznała ją bez problemu.. to była Emily, kiedyś się przyjaźnieły ale ona wyprowadziła się z rodzicami do Londynu. Kontakt im się urwał, Jenna nie miała pojęcia, że Brad ją w ogóle zna. Em ( tak zawsze główna bohaterka mówiła do swojej przyjaciółki ) podeszła do Brada i na przywitanie pocałowała go. Dziewczyna poczuła kłucie w sercu. Nie wiedziała czy ma wyjść i oficjalnie zakończyć ten związek ? Przecież nie może być już z Bradleyem. Zaczęło padać, wszyscy ludzie poszli do domów, zostali tylko Emily, Brad i ona..
- No ładnie ładnie! Mama jest chora tak ?  A Ty teraz siedzisz w samolocie ?! - odważyła się wyjść
-Jenna ?! Co ty tu robisz? - zapytał zdziwiony Bradley .. 

- To ja powinnam Ciebie o to zapytać... kochanie...
- Jenna ? Jenna Hamilton ? - zapytała zszokowana widokiem dawnej przyjaciółki Em - To ja Emily.. Twoja przyjaciółka!
- Dawna przyjaciółka! Wiesz, nie sądziłam, że możesz odebrać mi chłopaka..
- Chłopaka ?1 Bradley to Twój chłopak?!
- Dziewczyny bo..
- Zamknij się! warknęła na niego Jenna, była pewna siebie, jak nigdy wcześniej.. - Były chłopak! Nie mogę uwierzyć co Ty zrobiłeś ! Co w niej jest czego nie mam ja ?!
- Bradley ?! Okłamałeś mnie! Powiedziałeś, że nie masz dziewczyny! - - powiedziała wkurzona Emily- Nie kontaktuj się ze mną więcej ! Prosze..- obróciła się na pięcie i poszła
- Emily ! Zaczekaj! - Bradley chciał za nią pójść, ale coś Go zatrzymało. Odwrócił się do Jenny.
Stała
 i patrzyła na niego cała zapłakana.
- Skąd o tym wiedziałaś ? - zapytał
- Przeczytałam sms'a..
- ja nie..
- Daj sobie spokój! To jest koniec, ja nie chcę Cię już widzieć!
- Koniec ? No chyba sobie ze mnie żartujesz ? Koniec to będzie jak ja powiem!
-Daruj sobie! - powiedziała i po chwili poczuła ból. Bradley ja spoliczkował, a najgorsze jet to, że to nie był koniec - zaczął szarpać Jenną i krzyczeć , ze jest beznadziejna i nigdy jej nie kochał..
Jenna upadła na ziemię i zaczęła płakać, prosiła żeby przestał..
-Teraz jest koniec! - krzyknął na nią i poszedł
Jenna siedziała na ziemi i dalej płakała, zaczęło padać jeszcze mocniej. Nie mogła uwierzyć w to co jej zrobił. Przecież tak bardzo Go kiedyś kochała a teraz ? Teraz to koniec, nie chce już Go znać...
*30 minut później*
Jenna nadal była oszołomiona. Zapłakana siedziała i czekała, sama nie wiedziała na co.
- Hej! Co Ty tutaj robisz? Przecież pada! - podszedł do niej jakiś chłopak
- Dla mnie to nie ma już znaczenia. - popatrzyła na Niego, a on zobaczył podbite oko
- O jezu ! Kto Ci to zrobił ?!
- Mój były chłopak. Przepraszam, ale nie mam siły o tym rozmawiać.
- Rozumiem. Pozwól, że chociaż odprowadzę Cię do domu. A w ogóle jestem Harry. -uśmiechnął się szeroko i podał jej rękę, żeby mogła wstać
- Harry ? Harry Styles?  Jestem Jenna. - próbowała sie uśmiechnąć
- Tak , Styles. Chodźmy, bo jeszcze sie rozchorujesz..

____________________________________________________________________________
 No i mamy Harrego :3 i jak rozdział ? :) KOMENTOWAĆ !:*


12 komentarzy:

  1. jak rozdział? G E N I A L N I E! :)) cudowny! Hazz wybawiciel lel xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Bradley -.- niee :c oo jest i Hazz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Zastanawiasz się co zrobić, aby twój blog bardziej podobał się czytelnikom? Nie wiesz co można zmienić aby twoje opowiadanie było jeszcze lepsze? Zgłoś swojego bloga do Recenzji FanFiction. Twój blog zostanie oceniony, dzięki temu dowiesz się co możesz zmienić.

    Zapraszam!

    http://recenzujemy-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię Do Libster Award. Więcej informacji tutaj: http://fanfiction-fire.blogspot.com/2014/07/libster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :) Postanowiłam nominować twojego bloga do Libster Award :) Więcej informacji znajdziesz na http://everythingispossibleniallharry.blogspot.com/2014/07/libster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię Do Libster Award. Więcej informacji tutaj: http://fight-for-this-lovex-zaynmalik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Łoo.. A ja myślałam, że Brad szykuje dla niej jakąś niespodziankę :O Ale raczej jakąś kolację, a nie coś takiego :O No, ale jest jeszcze Harry! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zarąbisty rozdział :D Zarąbisty blog <3 Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :D Pozdrawiam :D :* /K.

    OdpowiedzUsuń